Послуга “TelePark”

Сервіси прийому оплат за послуги міста в електронній
формі все більше впроваджуються в різних сферах. Так, оплата
за паркування в містах України стає ще більш доступна із
впровадженням послуги прийому оплат за послуги паркувальних
майданчиків​​ з​​ мобільного​​ рахунка​​ водія.
Раді повідомити, що КП “Київтранспарксервіс” з 6
листопада 2017 року успішно запустив послугу “TelePark” від
компанії “ TeleCard” у співпраці із операторами зв’язку Vodafone
та Kyivstar, яка надає змогу всім власникам автомобілів
проводити оплату за паркування в місті Києві в електронній
формі з мобільного рахунка (на поточний момент лише для
абонентів​​ передплаченого​​ зв’язку).

Сервіс​​ має​​ ряд​​ суттєвих​​ переваг:                                                                                                           
● відсутня необхідності в мобільному інтернеті для
проведення оплати;                                                                                   
● не​​ потрібно​​ встановлювати​​ окремі​​ мобільні​​ додатки;
● нема​​ потреби​​ у​​ використанні​​ банківської​​ картки;
● встановлення​​ паркоматів​​ не​​ є​​ необхідним;
● більш​​ того​​ -​​ відсутні​​ будь-які​​ комісії​​ для​​ водія!
Для початку користування послугою необхідно провести
одноразову реєстрацію мобільного номера телефона та
реєстраційного номера автомобіля. Для цього достатньо
надіслати на номер “849” SMS-повідомлення із номером
автомобіля​​ (наприклад:​​ “АА1234АА”).
Оплата проводиться з мобільного рахунку операторів
зв’язку Vodafone та Kyivstar, з будь-якого мобільного телефона,
навіть кнопкового, шляхом відправки на короткий номер ​ 849
USSD-запиту у форматі “ *849*​ (№майданчика)​ # ”. Наприклад,                                               
для оплати однієї години паркування на площі Льва Толстого у                                               
телефоні необхідно ввести “*849*1001#” та натиснути кнопку
виклику. Оплата проводиться згідно тарифа зони паркувального
майданчика за 1 годину паркування. У підтвердження успішно
проведеної оплати водій отримує SMS-повідомлення. Згодом
з’явиться​​ можливість​​ вибору​​ кількість​​ годин​​ для​​ паркування.
Для продовження паркування ще на одну годину достатньо
повторити відправку USSD-запиту. Нагадування про необхідність
продовжити паркування також може надіслати у вигляді
SMS-повідомлення​​ Контролер​​ паркувального​​ майданчику.
Для зручності проведення пошуку паркувального
майданчика найближчого для водія сервіс “TelePark” надає
можливість за допомогою веб-сторінки ​ http://uaparking.online​ , після надання дозволу
визначення місцезнаходження водія, відобразити найближчі паркувальні майданчики,
їх​​ вартість​​ та​​ код​​ для​​ оплати,​​ адресу​​ та​​ навіть​​ побудувати​​ маршрут.
Всі операції оплат централізовано зберігаються та відображаються в
спеціалізованій системі контролю для паркувальних компаній, де по кожному окремому    
паркувальному​​ майданчику​​ надається​​ поточний​​ стан​​ та​​ звіт.
Контролери, у випадку закінчення оплаченого часу паркування конкретного
автомобіля, мають можливість надіслати зареєстрованому водію повідомлення із
нагадуванням про необхідність провести повторну оплату, яку водій може зробити
дистанційно,​​ без​​ необхідності​​ повертатись​​ до​​ автомобіля.
Впровадження таких сервіс розширює можливості прийому оплат та надає
інструменти​​ більш​​ ефективного​​ контролю!
Більш детально із правилами надання та використання послуги “TelePark” Ви
можете​​ ознайомитись​​ на​​ інформаційній​​ сторінці​​ http://uaparking.info.

КОНТАКТИ:

Фактична адреса: 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корп. 10
0-800-300-516

Зворотній зв'язок: