Популярні запитання

1. Інформація про компанію

Комунальне підприємство КП «Київтранспарксервіс» створене згідно з рішенням Київради від 15 березня 2007 року № 261/922.

Порядок організації та експлуатації платних місць паркування, надання послуг з паркування транспортних засобів у місті Києві регламентується:

-  Податковим кодексом України;

- Правилами паркування транспортних засобів, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 року № 1342;

- Правилами благоустрою міста Києва, затвердженими рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051;

- рішенням Київської міської ради від 23 червня 2011 року № 242/5629 «Про встановлення місцевих податків і зборів в м.Києві»;

- Державними будівельними нормами України, які регламентують технічні норми по облаштуванню паркувальних майданчиків

2. Контакти

Юридична адреса: 01030, м. Київ, вул. Леонтовича, 6

Фактична адреса: 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корпус 10

Електронна адреса: info@ktps.kiev.ua

Телефон/факс: (044) 362-44-77

3. Послуги

Комунальне підприємство «Київтранспарксервіс» здійснює виробничу діяльність з паркування транспортних засобів на паркувальних майданчиках закріплених за підприємством згідно рішенням Київської міської ради від 23 червня 2011 року № 242/5629 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві».

Паркувальні майданчики обладнуються та експлуатуються комунальним підприємством «Київтранспарксервіс» відповідно до Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1342, та Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306, а також норм, нормативів, стандартів з урахуванням вимог безпеки дорожнього руху.

4. Тарифи

Комунальне підприємство «Київтранспарксервіс» застосовує тарифи на послуги з паркування транспортних засобів, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14 травня 2013 року № 694 «Про встановлення тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів, які надаються Комунальним підприємством «Київтранспарксервіс».

Територіальна зона платного паркування

Межі територіальних зон платного паркування

Тариф, грн. за 1 місце за 1 годину  (у т. ч. з урахуванням податків та зборів)

I

У межах вулиць та площ:

- Європейська площа:                
- вул. Трьохсвятительська; 
- вул. Михайлівська;
- вул. Велика Житомирська;
- вул. Володимирська;
- вул. Льва Толстого;
- площа Льва Толстого;
- вул. Червоноармійська;
- вул. Саксаганського;
- вул. Еспланадна;
- вул. Бассейна;
- вул. Шовковична;
- вул. Михайла Грушевського до Європейської площі

10,00

II

Поза межами І територіальної зони у межах вулиць та площ:

- вул. Набережно-Хрещатицька;
- вул. Ярославська;
- пров. Ярославський;
- вул. Нижній Вал;
- вул. Глибочицька;
- вул. Артема;
- вул. Мельникова;
- вул. Олени Теліги;
- вул. Довженка;
- вул. Індустріальна;
- бульв. Чоколівський;
- просп. Червонозоряний;
- Московська площа;
- бульв. Дружби народів;
- Набережне шоссе;
- вул. Набережно-Хрещатицька

7,00

III

Вулиці м. Києва від меж II територіальної зони до меж м. Києва

5,00

 

5. Способи оплати

1. Талони на паркування
2. Послуга «мобільне паркування»
3. Паркомати

6. Найчастіші запитання

Де я можу знайти перелік паркувальних майданчиків?

Перелік паркувальних майданчиків, які закріплені за комунальним підприємством «Київтранспарксервіс» наведений у таблиці № 1 додатку 5 до рішення Київської міської ради від 23.06.2011 № 242/5629 (у редакції рішення Київської міської ради від 28.01.2015 № 58/923). Зазначене рішення викладене на веб-сайті Київської міської ради http://kmr.gov.ua).

Також Перелік діючих паркувальних майданчиків та їх розміщення на електронній карті наведені на офіційному сайті КП «Київтранспарксервіс»: parkservis.kiev.ua у розділі «Автомобілістам».

Скільки часу я можу знаходитись на паркувальному майданчику без оплати?

Відповідно до Правил паркування транспортних засобів водій зобов'язаний сплатити вартість послуг з користування майданчиком для платного паркування одразу після постановки транспортного засібу на місце для паркування.

Допускається безоплатна стоянка транспортного засобу протягом 10 хвилин після закінчення часу паркування, за який сплачено.

Який режим роботи паркувальних майданчиків в м. Києві?

Згідно з Правилами благоустрою міста Києва плата за послуги з паркування автотранспортних засобів стягується з юридичних та фізичних осіб за кожну годину паркування автотранспортних засобів на спеціально обладнаних місцях, розташованих на паркувальних майданчиках, режим роботи яких знаходиться у часових межах з 8-00 до 22-00 години.

Таким чином, платний режим на відведених майданчиках для паркування діє з 08.00 до 22.00 незалежно від способу оплати, в т.ч. при користуванні паркоматами або «мобільним паркуванням». 

Київським міським головою Віталієм Кличком встановлено, що  в місті Києві паркування транспортних засобів на відведених майданчиків для паркування транспортних засобів у суботу та неділю здійснюється БЕЗКОШТОВНО.

Режим роботи паркувальних майданчиків наведений на інформаційних табличках, що встановлені під знаками початку та кінця зони паркування. 

Чим визначено, що я повинен платити за годину паркування?

Відповідно до Правил благоустрою міста Києва плата за послуги з паркування стягується з юридичних та фізичних осіб за кожну годину паркування автотранспортних засобів.

Контроль за своєчасною сплатою за послуги паркування у м. Києві здійснюють працівники Інспекції з паркування.

Чи повинен я платити будь-кому готівкові гроші за паркування?

Ні, не повинні.

З 10 серпня 2017 року в місті Києві оплата паркування здійснюється ВИНЯТКОВО у безготівковій формі за допомогою паркоматів, мобільних телефонів («мобільного паркування») та талонів на паркування.

Вимагання готівкових грошей за паркування на паркувальному майданчику будь-якою особою є шахрайством.

Хто має право на пільги при оплаті паркування?

Правом безкоштовного паркування користуються:

- спеціальний автотранспорт із службовими державними номерними знаками під час виконання прямих службових обов'язків у зоні місць для платного паркування (прокуратури, МВС, СБУ, пожежної охорони, швидкої допомоги, аварійний спецавтотранспорт міських комунальних служб тощо);

- інваліди війни, інваліди дитинства та інваліди внаслідок загального захворювання;

- ветерани Великої Вітчизняної війни та інших локальних воєн.

Інших пільг немає.

Де я можу знайти номер паркувального майданчику?

Номер паркувального майданчику наведений у правому нижньому куті  інформаційних табличок, що встановлені на паркувальних майданчиках під знаками початку та кінця зони паркування (для 1 та 2 зони паркування) та на офіційному сайті КП «Київтранспарксервіс» parkservis.kiev.ua на сторінці «Автомобілістам» у розділі «Перелік діючих паркувальних майданчиків» . 

Де я можу знайти номер паркомату?

Номер паркомату наведений в інформаційному вкладиші на лицевій панелі паркомату.

Як користуватися паркоматом?

Інструкція по користуванню паркоматом наведена на інформаційному вкладиші на лицевій панелі паркомату.

Для початку потрібно натиском відповідної кнопки вибрати мову, після чого вставити необхідну кількість банкнот. Паркомат автоматично розрахує дозволений час паркування в залежності від суми внесених коштів та при натиску відповідної кнопки роздрукує чек.

Мінімальний час паркування складає 1 годину. Паркомат не видасть чек, якщо загальна сума коштів, внесених у паркомат, буде менше, ніж тариф за 1 годину, що діє в даній зоні паркування.

Подальший розрахунок часу від 1 години здійснюється паркоматом автоматично в залежності від номіналу банкноти, внесеної у паркомат. Наприклад, якщо Ви внесете у паркомат в І зоні паркування 15 гривень, то паркомат видасть Вам чек на паркування на 1.5 години.

Чек, що видається паркоматом складається з двох частин: талону на паркування та фіскального чеку.

Талон на паркування має бути покладений лицьовою стороною договори на парень приладів автомобілю під лобове скло. Фіскальний чек може залишатися у водія.

На паркоматі на табло (моніторі) нічого не відображується. Паркомат не працює?

Відсутність індикації на моніторі паркомату ще не є ознакою його несправності.

З метою заощадження електроенергії певна кількість паркоматів має так званий «сплячий» режим роботи, у якому паркомат автоматично вимикається, якщо з паркоматом не виконується ніяких дій.

Для вмикання паркомату достатньо натиснути будь-яку кнопку на лицевій панелі. 

Чи видає паркомат решту?

Паркомат решту не видає.     

Чи повинен я платити за паркування, якщо на паркувальному майданчику немає паркомату або він не працює?

Згідно з Правилами паркування транспортних засобів, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року відведені майданчики для платного паркування дійсно  повинні бути обов'язково обладнані паркувальними автоматами з розрахунку не менш як один автомат на 20 місць для паркування з обох боків уздовж проїзної частини вулиці, дороги або тротуару та/або інформаційними знаками про можливість і порядок надання послуги “мобільне паркування”.

Враховуючи, що послуга «мобільного паркування» працює на всіх відведених паркувальних майданчиках з денним режимом роботи, то водій зобов’язаний сплатити за паркування незалежно від того, чи є на паркувальному майданчику паркувальний автомат.

Як я можу сплатити за паркування терміном менше ніж 1 година?

Сплату за півгодини паркування можливо здійснити лише при користуванні послугою «мобільного паркування» – оплати паркування за допомогою мобільного телефону.

Як сплатити за паркування за допомогою мобільного телефону?

У місті Києві запроваджено декілька способів «мобільного паркування»:

з оплатою паркування за фактом (це SМS-паркування, мобільні додатки М-паркування, UNIP та Barking);

з передплатою за паркування (це послуга ТелеПарк, мобільний додаток Parking UA, мобільний додаток ПриватБанку Privat24).

При використанні способів з оплатою за паркування за фактом для користувача створюється спеціальний віртуальний паркувальний рахунок, який заздалегідь поповнюється користувачем. Сплата за починає стягуватись з паркувального рахунку на початку паркування паркування і припиняється по закінченню паркування. Вартість паркування вираховується відповідно до фактичного часу паркування.

При використанні способів «мобільного паркування» з передплатою користувач зобов’язаний перед початком паркування визначити потрібний час паркування і одразу його оплатити.

Як користуватись SМS-паркуванням?

SMS-паркування дозволяє використовувати для оплати паркування звичайні мобільні телефони  (навіть кнопкові) та підтримується двома системами «мобільного паркування»: 516 та UNIP.

Для оплати паркування в цих системах використовується електронний паркувальний рахунок.

Для відкриття та поповнення електронного паркувального рахунку користувач має зареєструватись у відповідній системі «мобільного паркування» на веб-сайті unip.com.ua.

Для початку паркування користувач відправляє на короткі телефонні номери 516 (для системи 516) або 9393 (для системи UNIP) SMS-повідомлення з номером паркувального майданчику та реєстраційним номером автомобілю.

Сплата за паркування починає відраховується з електронного паркувального рахунку користувача автоматично з моменту початку паркування. Одразу знімається за 30 хвилин паркування, у подальшому – щохвилинно.

Для закінчення паркування користувач відправляє відповідне SMS-повідомлення на номер 516 або 9393. При цьому відрахування коштів з електронного рахунку припиняється.

Короткі телефонні номери 516 та 9393 є єдиним для всіх операторів мобільного зв’язку, які надають послуги у місті Києві.

SMS-повідомлення на вищезазначені номери платні відповідно до тарифів операторів мобільного зв’язку.

Як користуватись послугою ТелеПарк?

Це найпростіший спосіб оплати паркування з мобільного телефону. Для користування послугою достатньо звичайного кнопкового телефону. Не потрібно відкриття додаткових електронних рахунків та підключення телефону до мережі Інтернет.

Послуга ТелеПарк надається абонентам передплачуваного мобільного зв’язку операторів Vodafone та Kyivstar, які мають можливість використовувати для оплати паркування свої електронні рахунки у вищезгаданих операторів.

Для початку користування послугою необхідно провести одноразову реєстрацію мобільного номера телефону та реєстраційного номера автомобіля шляхом надіслання на єдиний короткий номер 849 з будь-якого мобільного телефону SMS-повідомлення із реєстраційним номером автомобіля.

Оплата паркування проводиться шляхом безкоштовної відправки на короткий номер 849 коду з числовим номером паркувального майданчику (наприклад, *849*9999#), що дозволяє сплатити за 1 годину паркування відповідно до тарифної зони паркувального майданчика.

Для продовження паркування ще на одну годину достатньо повторити відправку коду.

Як користуватись мобільними додатками «мобільного паркування»?

Інформація про мобільні додатки наведена на офіційному сайті КП «Київтранспарксервіс» parkservis.kiev.ua на сторінці «Автомобілістам» у розділі «Способи оплати».

Мобільні додатки завантажуються з інтернет-ресурсів AppStore та Google Play

Порядок користування мобільними додатками визначається у самих додатках.

До кого я можу звернутися, якщо виникли проблеми з використанням мобільних додатків?

Загальні питання щодо роботи «мобільного паркування» надсилаються на адресу info@ktps.kiev.ua.

Питання, що виникають при користуванні конкретними способами «мобільного паркування», надаються за такими контактами:

SMS-паркування на номер 516 та мобільний додаток                        

SMS-паркування та мобільний додаток UNIP:

support@unip.biz

послуга «ТелеПарк»:

k.guliaiev@telecard.solutions

мобільний додаток Parking UA:

kyivcityparking@gmail.com

мобільний додаток Barking:

sergei@barking.city

На яких майданчиках для паркування і в яких часових межах діє «мобільне паркування»?

Послуга «мобільного паркування» діє на всіх відведених («денних») майданчиках для платного паркування.

Плата за паркування при користуванні послугою «мобільного паркування» стягується з 08.00 до 22.00.

У вихідні дні паркування безкоштовне.

Що мені робити з талоном на паркування?     

Талон на паркування має бути покладений лицьовою стороною договори на панель приладів автомобілю під лобове скло для перевірки.

Обов'язковим є заповнення поля "Номер автомобіля". Без цього талон на паркування є недійсним.

Де я можу придбати талони на паркування?

Чи можу я скористуватись талонами на паркування за минулий рік?

Талони на паркування діють тільки протягом поточного року.                                               

 

Найчастіші запитання

Чи можу я скористуватись талонами на паркування за минулий рік?
Талони на паркування діють тільки протягом поточного року. 
Де я можу придбати талони на паркування?
ОНЛАЙН з безкоштовною доставкою через cервіс ГіОЦ : https://www.gioc.kiev.ua/cabinet/instant-payments/parkservice/ ОНЛАЙН з безкоштовною доставкою через сервіс Portmone: https://www.portmone.com.ua/r3/uk/terminal/index/index/id/16785 в офісі КП «Київтранспарксервіс», для довідок (044) 383-20-37 в кіосках "Союздрук", їх перелік: https://parkservis.kiev.ua/services/pay/talony-fiksovanoyi-vartosti
Що мені робити з талоном на паркування?
Талон на паркування має бути покладений лицьовою стороною договори на панель приладів автомобілю під лобове скло для перевірки. Обов'язковим є заповнення поля "Номер автомобіля". Без цього талон на паркування є недійсним.
На яких майданчиках для паркування і в яких часових межах діє «мобільне паркування»?
Послуга «мобільного паркування» діє на всіх відведених («денних») майданчиках для платного паркування. Плата за паркування при користуванні послугою «мобільного паркування» стягується з 08.00 до 22.00. У вихідні дні паркування безкоштовне.
До кого я можу звернутися, якщо виникли проблеми з використанням мобільних додатків?
Загальні питання щодо роботи «мобільного паркування» надсилаються на адресу info@ktps.kiev.ua. Питання, що виникають при користуванні конкретними способами «мобільного паркування», надаються за такими контактами: SMS-паркування на номер 516 та мобільний додаток                         SMS-паркування та мобільний додаток UNIP: support@unip.biz послуга «ТелеПарк»: k.guliaiev@telecard.solutions мобільний додаток Parking UA: kyivcityparking@gmail.com мобільний додаток Barking: sergei@barking.city
Як користуватись мобільними додатками «мобільного паркування»?
Інформація про мобільні додатки наведена на офіційному сайті КП «Київтранспарксервіс» parkservis.kiev.ua на сторінці «Автомобілістам» у розділі «Способи оплати». Мобільні додатки завантажуються з інтернет-ресурсів AppStore та Google Play Порядок користування мобільними додатками визначається у самих додатках.
Як користуватись послугою ТелеПарк?
Це найпростіший спосіб оплати паркування з мобільного телефону. Для користування послугою достатньо звичайного кнопкового телефону. Не потрібно відкриття додаткових електронних рахунків та підключення телефону до мережі Інтернет. Послуга ТелеПарк надається абонентам передплачуваного мобільного зв’язку операторів Vodafone та Kyivstar, які мають можливість використовувати для оплати паркування свої електронні рахунки у вищезгаданих операторів. Для початку користування послугою необхідно провести одноразову реєстрацію мобільного номера телефону та реєстраційного номера автомобіля шляхом надіслання на єдиний короткий номер 849 з будь-якого мобільного телефону SMS-повідомлення із реєстраційним номером автомобіля. Оплата паркування проводиться шляхом безкоштовної відправки на короткий номер 849 коду з числовим номером паркувального майданчику (наприклад, *849*9999#), що дозволяє сплатити за 1 годину паркування відповідно до тарифної зони паркувального майданчика. Для продовження паркування ще на одну годину достатньо повторити відправку коду.
Як користуватись SМS-паркуванням?
SMS-паркування дозволяє використовувати для оплати паркування звичайні мобільні телефони (навіть кнопкові) та підтримується двома системами «мобільного паркування»: 516 та UNIP. Для оплати паркування в цих системах використовується електронний паркувальний рахунок. Для відкриття та поповнення електронного паркувального рахунку користувач має зареєструватись у відповідній системі «мобільного паркування» на веб-сайті unip.com.ua. Для початку паркування користувач відправляє на короткі телефонні номери 516 (для системи 516) або 9393 (для системи UNIP) SMS-повідомлення з номером паркувального майданчику та реєстраційним номером автомобілю. Сплата за паркування починає відраховується з електронного паркувального рахунку користувача автоматично з моменту початку паркування. Одразу знімається за 30 хвилин паркування, у подальшому – щохвилинно. Для закінчення паркування користувач відправляє відповідне SMS-повідомлення на номер 516 або 9393. При цьому відрахування коштів з електронного рахунку припиняється. Короткі телефонні номери 516 та 9393 є єдиним для всіх операторів мобільного зв’язку, які надають послуги у місті Києві. SMS-повідомлення на вищезазначені номери платні відповідно до тарифів операторів мобільного зв’язку.
Як сплатити за паркування за допомогою мобільного телефону?
У місті Києві запроваджено декілька способів «мобільного паркування»: з оплатою паркування за фактом (це SМS-паркування, мобільні додатки М-паркування, UNIP та Barking); з передплатою за паркування (це послуга ТелеПарк, мобільний додаток Parking UA, мобільний додаток ПриватБанку Privat24). При використанні способів з оплатою за паркування за фактом для користувача створюється спеціальний віртуальний паркувальний рахунок, який заздалегідь поповнюється користувачем. Сплата за починає стягуватись з паркувального рахунку на початку паркування паркування і припиняється по закінченню паркування. Вартість паркування вираховується відповідно до фактичного часу паркування. При використанні способів «мобільного паркування» з передплатою користувач зобов’язаний перед початком паркування визначити потрібний час паркування і одразу його оплатити.
Як я можу сплатити за паркування терміном менше ніж 1 година?
Сплату за півгодини паркування можливо здійснити лише при користуванні послугою «мобільного паркування» – оплати паркування за допомогою мобільного телефону.
Чи повинен я платити за паркування, якщо на паркувальному майданчику немає паркомату або він не працює?
Згідно з Правилами паркування транспортних засобів, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року відведені майданчики для платного паркування дійсно  повинні бути обов'язково обладнані паркувальними автоматами з розрахунку не менш як один автомат на 20 місць для паркування з обох боків уздовж проїзної частини вулиці, дороги або тротуару та/або інформаційними знаками про можливість і порядок надання послуги “мобільне паркування”. Враховуючи, що послуга «мобільного паркування» працює на всіх відведених паркувальних майданчиках з денним режимом роботи, то водій зобов’язаний сплатити за паркування незалежно від того, чи є на паркувальному майданчику паркувальний автомат.
Чи видає паркомат решту?
Паркомат решту не видає.
На паркоматі на табло (моніторі) нічого не відображується. Паркомат не працює?
Відсутність індикації на моніторі паркомату ще не є ознакою його несправності. З метою заощадження електроенергії певна кількість паркоматів має так званий «сплячий» режим роботи, у якому паркомат автоматично вимикається, якщо з паркоматом не виконується ніяких дій. Для вмикання паркомату достатньо натиснути будь-яку кнопку на лицевій панелі.
Де я можу знайти перелік паркувальних майданчиків?
Перелік паркувальних майданчиків, які закріплені за комунальним підприємством «Київтранспарксервіс» наведений у таблиці № 1 додатку 5 до рішення Київської міської ради від 23.06.2011 № 242/5629 (у редакції рішення Київської міської ради від 28.01.2015 № 58/923). Зазначене рішення викладене на веб-сайті Київської міської ради http://kmr.gov.ua). Також Перелік діючих паркувальних майданчиків та їх розміщення на електронній карті наведені на офіційному сайті КП «Київтранспарксервіс»: parkservis.kiev.ua у розділі «Автомобілістам».  
Чим визначено, що я повинен платити за годину паркування?
Відповідно до Правил благоустрою міста Києва плата за послуги з паркування стягується з юридичних та фізичних осіб за кожну годину паркування автотранспортних засобів. Контроль за своєчасною сплатою за послуги паркування у м. Києві здійснюють працівники Інспекції з паркування.
Який режим роботи паркувальних майданчиків в м. Києві?
Згідно з Правилами благоустрою міста Києва плата за послуги з паркування автотранспортних засобів стягується з юридичних та фізичних осіб за кожну годину паркування автотранспортних засобів на спеціально обладнаних місцях, розташованих на паркувальних майданчиках, режим роботи яких знаходиться у часових межах з 8-00 до 22-00 години. Таким чином, платний режим на відведених майданчиках для паркування діє з 08.00 до 22.00 незалежно від способу оплати, в т.ч. при користуванні паркоматами або «мобільним паркуванням». Київським міським головою Віталієм Кличком встановлено, що в місті Києві паркування транспортних засобів на відведених майданчиків для паркування транспортних засобів у суботу та неділю здійснюється БЕЗКОШТОВНО. Режим роботи паркувальних майданчиків наведений на інформаційних табличках, що встановлені під знаками початку та кінця зони паркування.
Скільки часу я можу знаходитись на паркувальному майданчику без оплати?
Відповідно до Правил паркування транспортних засобів водій зобов'язаний сплатити вартість послуг з користування майданчиком для платного паркування одразу після постановки транспортного засібу на місце для паркування. Допускається безоплатна стоянка транспортного засобу протягом 10 хвилин після закінчення часу паркування, за який сплачено.

КОНТАКТИ:

Фактична адреса: 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корп. 10
0-800-300-516

Зворотній зв'язок: