Звіт по роботі підприємства за січень

Звітуємо про роботу підприємства за січень.

За перший місяць 2017 року розробили нову структуруру підприємства, перевдягли контролерів в нову фірмову форму, провели багато нарад та робочих зустрічей, заповнювали базу даних по щоденному надходженню коштів з кожного майданчика та прибирали наслідки снігової стихиї.

Докладніше про діяльність КП -  у нашому щомісячному звіті:

1. Проведено роботу та підготовлено проект нової організаційної структури підприємства та штатно-посадового розпису працівників.

2. Згідно протоколу № 11 Антикорупційної ради, доручень КМДА проводиться повна інвентаризація всіх паркувальних майданчиків на предмет відповідності розміру та кількості машиномісць згідно додатку 5 до рішення Київської міської ради від 23.06.2011 № 242/5629 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві».

3. Розробка нових проектів схем організації дорожнього руху на паркувальні майданчики, їх погодження з Головним управлінням національної поліції м. Києва та затвердження Департаментом транспортної інфраструктури.

4. Проведено робочі зустрічі щодо співпраці з представниками:

  • Управління Національної Поліції у м.Києві;
  • Державної фіскальної служби;
  • КК «Київавтодор»;
  • Державної виконавчої служби;
  • Державного геокадастру.

5. Підготовка проекту внесення змін до додатку 5 до рішення Київської міської ради від 23.06.2011 № 242/5629.

6. Облаштування паркувального майданчику на Трухановому острові.

7. Контроль за сплатами контрагентами, відповідно до умов договорів, з метою відслідковування їх вчасності, повноти та виявлення і попередження заборгованості.
Ведеться робота з боржниками щодо погашення дебіторської заборгованості.
Контроль щоденних надходжень грошових коштів від паркування автотранспорту в розрізі кожного паркувального майданчику.

8. Ведеться робота по наповненню програми Модуль «Паркування».

9. Приводяться у відповідність розрахунки вартості надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування шляхом внесення змін до укладених КП «Київтранспарксервіс» з суб’єктами господарювання договорів про надання права на експлуатацію фіксованих місць паркування. Наразі триває робота по укладенню Додаткових угод до договорів.

Крім цього з суб’єктами господарювання проводиться роз’яснювальна робота з приводу складової вартості послуг за вищевказаними договорами.

10. Розпочато позапланову інвентаризацію майна.

11. Проведені загальні збори трудового колективу.

12. Видана нова форма контролерам в кількості 209 комплектів.

13. Розробка та впровадження в єдиному форматі інтерактивної карти-схеми паркувальних майданчиків  відповідно до кадастрових планів.

14. Постійне здійснення прибирання паркувальних майданчиків силами контролерів КП «Київтранспрксервіс». Щоденно для очищення територій паркувальних майданчиків залучається близько 300 чоловік контролерів. Працівники в повному обсязі забезпечені інвентарем для зимового прибирання (лопатами, скребками, піщано-соляною сумішшю тощо). Території нічних паркувальних майданчиків, які функціонують на підставі укладених договорів, прибираються контрагентами самостійно з залученням спеціалізованої техніки та за власні кошти.

15. Забезпечення силами двох бригад цілодобове чергування автомобілів-евакуаторів для сприяння механізованому прибиранню та очищенню від снігу вулиць і доріг міста спеціалізованою технікою профільних комунальних підприємств.

16. Проведена робоча зустріч з керівництвом компанії «AXXON» (м. Київ) щодо опрацювання питань можливості організації відеонагляду на паркувальних майданчиках з визначенням на підставі відеоданих завантаженості майданчиків (відеоаналітики), визначені шляхи можливої співпраці в рамках пілотного проекту. 

КОНТАКТИ:

Фактична адреса (адреса для листування): 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корп. 10
0-800-300-516

Зворотній зв'язок: